jane the pain - inredning & sånt..

I valet och kvalet..

Kategori: Jtp-Design

Jag står i valet och kvalet..
Från början hade jag tänkt öppna en pytteliten shop som med tiden skulle få växa till sig.. Jag kommer fortfarande bara öppna en liten shop och jag hoppas den växer till sig ordentligt.. MEN jag har redan börjat tänka om lite när det gäller sortimentet OCH det har redan blivit så mycket mer än vad jag från början tänkt.
Min ambition att sy som en tok är som sagt lagt på hyllan..iaf delvis. Alla tyger har istället fått fara iväg till en sömmerska som förhoppningsvis har mer tid än jag..Textiler ska tryckas framöver.. Just nu sitter jag och jobbar med fototapeter som ska prov-tryckas. Vanliga tapeter kommer också komma inom kort. Fast troligtvis inte till öppningen, men sen. Jag kommer även samarbeta en del med min allra bästa Jess. Mer om vårt samarbete kommer i ett senare inlägg.
Just nu står jag i valet och kvalet om jag ska teckna avtal med KLARNA eller inte. Det lutar nog åt att jag gör det. Eller vad tycker ni? Visst är det smidigt att handla med Klarna.. Dessutom är det ju skönt att få hem och se sina prylar innan man betalar för dom!!
Hoppas bara allt hinner bli klart till den sista mars.. så jag verkligen kan hålla mig till vad jag lovat:)
Jenny

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Jag tycker du ska ha klarna det känns tryggt att betala via dom tycker jag!!

    / Josefina

    2011-03-14 | 13:07:30
  • Anonym säger:

    Jag tycker det är så jääävla coolt att du ska designa eget tyg och egna tapeter! That rocks!

    Kraaaam!

    2011-03-14 | 18:46:47
    Bloggadress: http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori
  • fru Sätterlund säger:

    Helt klart Klarna... Det känns seriöst och tryggt och gör nog att fler törs handla.



    Ser med spänning fram emot din öppning! Står på kö :)



    Kramar Therese

    2011-03-14 | 23:27:58
    Bloggadress: http://tesbrandt.blogspot.com
  • Cajsa säger:

    Tycker också att du ska använda Klarna! Vi har det till våran butik och det är hur smidigt som helst. (för oss iaf) Dessutom gick det snabbt att komma igång, tror att allt var fixat och klart på mindre än en vecka.

    2011-03-15 | 00:49:59

Kommentera inlägget här: