jane the pain - inredning & sånt..

I veckan öppnar jag..

Kategori: Köptips..

Japp då var det måndag igen.. Är det någon mer än jag som tycker att helgen är två dagar för kort? Den bara flyger iväg. Man hinner liksom ingenting! Men nu är det som sagt måndag igen och ny jobbtag ska tas.
Jag väntar på tre leveranser till shoppen. Jag hoppas verkligen att dom kommer idag eller imorgon..För i denna veckan har jag ju tänkt att ÖPPNA SHOPPEN:) Hoppas ni är laddade för att shoppa loss:)
Det var jätte längesedan jag var inne jag var inne på Design torget.. Idag när jag tittade in hittade jag allt det här..I like..
Ni hittar produkterna HÄR.
Jenny

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Spännande med shoppen! Måste tipsa om den här sidan om du vill ha billiga kartonger och packmaterial. Jag köper nästan allt mitt därifrån och dom kör det fraktfritt till dörren, perfekt!



    http://office.aroxs.com/

    Ha det fint!Kram Lotta

    2011-03-28 | 09:55:32
    Bloggadress: http://iettlitethus.blogspot.com/
  • isa säger:

    Å hoppas att du hinner öppna innan torsdag kväll!!! På fredag styr vi kosan mot furteventura i två veckor och datan lämnas hemam så kommer missa din premiär annars :(

    Har lite dåligt samvete för att jag är inen och läser hela tiden men inte har komenterat så mycket.. Har en liten glädje nyhet till dig i alla fall. När jag belv interjuvad av föräldrar och barn tidningen fick jag lämna mina 5 blogg tips och om det får vara med i artikeln så kommer du att vara med där så klart ;)

    Hoppas attd et kan vara en knuff och en möjlighet för fler potensielal kunder att hitat in till dig :) Kram

    2011-03-28 | 11:28:05
    Bloggadress: http://rustaupp.bolgg.se
  • jenny säger:

    SVAR:

    Lotta- TACK snälla för tipset. Jag var borta på Aspholmen och handlade..det var typ dubbla priset.. Så tack snälla:)



    Isa-Åhh du söta!! Jag siktar på att öppna på onsdag även om jag inte kommer ha alla produkter hemma då.. Jag får fylla på helt enkelt. Det kommer jag ju ändå göra sen..

    TACK för att du nämde min blogg<3

    2011-03-28 | 13:11:56
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • lotta säger:

    Ha ha, ja där handlade jag också i typ ett år innan jag hittade Arox! Har du fixat fraktavtal? Eller kör du med posten? Schenker använder jag och tycker det funkar bra, dom kommer hit och hämtar när jag bokar in frakten. kram

    2011-03-28 | 14:26:18
    Bloggadress: http://iettlitethus.blogspot.com/
  • Alma säger:

    Jenny:Ska bli kul att se vad som ska finnas i shoppen,ser fram emot!

    Blir det några grejer till pojkar har en här hemma snart 7år därför min undran;)

    2011-03-28 | 17:57:31

Kommentera inlägget här: