jane the pain - inredning & sånt..

Insp..arbetsplats..

Kategori: Inredning & inspiration

Den här helgen har verklige flugit förbi..Jag har faktiskt inte ägnat så mycket tid framför datorn..och det har varit oerhört sunt tror jag..
Jag har lagt allt jobb åt sidan och ägnat mig åt barn och hem.. Det har inte hänt så där jättemkt i kket eftersom vi fortfarande väntar på grejer..Därför får ni ingen ny bild därifrån. Istället har vi tokstädat garaget. Det är fortfarande inte klart.. MEN SHIT vad mkt skit vi slängt.. Vi har även kört iväg pianot som stått och skräpat.. NU precis NU ska vi gå upp på övervåningen och försöka trolla med vår arbetsplats... Säger bara HUUUUAAAAA!!Jag behöver ett rum till i huset.. Men nu finns ju inte det så då måste vi trycka in det där dumma datorbordet på någonn bra plats.. Det har stått på hundra olika dåååliga platser.. Men snart så kanske vi fått till det..
Dessa arbetsplatser är snygga och inspirerande..eller vad tycker ni?

Livingect.
Village
Made by girl
Hoppas ni haft det bra i helgen..
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: