jane the pain - inredning & sånt..

Jag e' lite stiff..

Kategori: Inredning & inspiration

Stelt, trist och alldeles UNDERBART!!
Ja..det är väl ingen som missat att jag är en stel trist och tråkig person..Jag menar, alla säger ju att ens inredning speglar ens personlighet.. Så jag antar att jag är ombytlig och tråkig..och FYRKANTIG..
Filip säger alltid till mig att "JENNY..allt är inte svart eller vitt"..Igår när min chef sa samma sak till mig höll jag på att trilla av stolen.. Nu är det faktiskt så att ALLT är svart eller vitt. Åtminstone hemma hos mig..Eller ska jag svara dom att det är liiiiite grönt också?!

Jenny

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Jag håller med, svart och vitt är underbart!! Men lite färg här och där är inte fel heller... :)

    Kram!

    2011-03-24 | 11:30:08
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • jenny säger:

    SVAR:

    Sofia- Jaa jag älskar..Även om jag gillar annat hos andra och kan tänka att så där skulle man ha det. Så när jag väl provar själv så känner jag bara att det inte passar mig alls.

    2011-03-27 | 10:22:45
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: