jane the pain - inredning & sånt..

Jag laddar som satan nu..

Kategori: Jtp-Design

Typ så här kommer tapeten bli.. Bara den kommer:)
Alla nya läsare.. undrar ni om jag gillar svart och vitt?? Svaret är Jaaaa det gör jag!!!! Tapeten kommer finnas att beställa i shoppen.. Alltså jtp-design shoppen = MIN alldeles egna shop.
Åhhh det är så kul att få bestämma helt och hållet hur man villl att allt ska se ut. Frågan är ju bara varför jag inte gjort det här tidigare??
Hur går det med shoppen då?? Jo, det mesta är klart. Skattemyndigheten har äntligen ringt och bekräftat att allt är ok. Klarna håller på och fixar med avtalet och väntar typ intyg i från skattemyndigheten. Jag har inhandlat packmaterial..Jag tror dessutom att det kommer en del varor idag, och lite mer nästa vecka..
Det som är kvar är att fota, fota och åter fota. Jag väntar dock på att tapeten ovan ska komma från tryckeriet. Jag vill liksom testa hur dom är att sätta upp innan jag börjar sälja dom.
Jenny

Kommentarer

  • erica säger:

    blev riktigt snyggt, väntar med spänning på vad du kommer att ha i shoppen.Måste vara Riktigt roligt att kunna få designa helt själv, skulle passa mig precis.

    2011-03-25 | 13:28:34
  • Maria säger:

    Gud SÅ spännande med en egen shop :) Härliga grejer verkar det som du kommer och ha också!! Väntar med spänning tills allt är klart!!/Maria

    2011-03-25 | 15:30:15
    Bloggadress: http://cupcake.blogg.se/
  • Emma säger:

    Men hallå...du kommer ruinera mej;) Fasen va snyggt, du e ju grym, i löve!!!:D Nu kanske jag ska tänka om tapetvalet i hallen lite...hmmm...Ha en bra helg, kram emma

    2011-03-25 | 21:28:19
    Bloggadress: http://www.hemochinredning.blogspot.com
  • jenny säger:

    SVAR:

    Erica- Tack.. fast denna bilden är bara gjord i datorn. När den väl kommer , ska den sitta på andra sidan rummet. Det är jättekul att få göra sitt eget. Men jag vill så mkt mer. Ekonomin sätter stopp. Men man får väl ta det efter hand:)



    Maria- Jag hoppas kunna öppna i nästa vecka. Det ska bli kul, fast lite nervöst..



    Emma- Tack tack:) Jaa vänta du med tapetvalet;)

    2011-03-27 | 10:27:05
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: