jane the pain - inredning & sånt..

Japp, nu satsar jag..

Kategori: Jtp-Design

Just nu tänker jag ska det va ska det va ordentligt..(tänker så ofta..) Jag har insett att jag aldrig kommer hinna sy allt jag tänkt.. Därför har jag bestämt mej för att lejja ut det.. HUR BRA SOM HELST.. Jag har ju faktiskt två barn..och en man och ett LIV!!
Nästa steg är det där med tapet-tänket.. Väntar på offerter från leverantörer.. Sen skulle det ju vara kul att designa sitt eget tyg..
Tanken är att det kanske ska bli en del jtp-design i form av textiler med MINA tryck.. Men det får ni faktiskt vänta lite på. Jag kommer aldrig hinna med det till i slutet av mars.. Men det kan ju vara kul att veta att det kommer komma sen..För nu jäklar.. NU SATSAR VI STENHÅRT!! NU bygger jag upp era förväntnigar jätte mycket..Eeeehh ha inte FÖR höga förväntningar..
Kram på er, Jenny

Kommentarer

  • Alma säger:

    Du är så duktig,det bli nog bra det ska du få se;)

    2011-03-08 | 11:45:55
  • Madeleine säger:

    Tror allt kommer bli jättebra! Kommer man få mängdrabatt tro? ;-)



    Jag gör ett nytt försök på star wars-temat.. kanske lyckas jag bättre denna gång?



    http://www.etsy.com/listing/67801780/star-wars-the-empire-strikes-back-retro



    2011-03-08 | 18:17:00
    Bloggadress: http://madeleinebergman.blogspot.com
  • marie alexandersson säger:

    Det kommer du fixa så galant så....ska bli jätteskoj det här ;)!!!

    2011-03-08 | 19:19:47
  • Petran på DesignInsight säger:

    Å allt det här är sååå spännande! jag tror på dig svin mycket och du är ju jätteduktig!

    2011-03-09 | 19:19:09
    Bloggadress: http://designinsight.se

Kommentera inlägget här: