jane the pain - inredning & sånt..

JUST NU..

Kategori: Köptips..

har design online erbjudande på massor av sina tapeter.. Det är verkligen livsfarligt. Massa av mina favoriter är nedsatta i pris.. DESSUTOM har dom fri frakt under hela mars.. SKYNDA!!

Dotty tapet - gul - Ferm Living

Vertigo tapet - svart/vit - Ferm Living
Kokeshi tapet - vit/blå - Bantie

Rush Hour tapet - petrol - Ferm Living

Claudia tapet - rosa - Sandberg Tyg & Tapet

Feather tapet - mörk petrol - Ferm Living

Alltså om jag hade väggar så det räckte...då hade jag klickat hem alla dom här!!

Kram på er..
Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    Jag såg det med! hmm jaa om jag hade haft ett hus så..det är nästan bara bra om det är ett renoveringsobjekt för du får man ju göra som man vill ;)

    2011-03-11 | 08:29:48
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Marie Alexandersson säger:

    E faktiskt mkt inne på molntapeterna till Mejas just nu..jag har en bra fas, då jag inte velar för tillfället ;)....bäst å skynda sig alltså innan man ångrar sig igen.

    GOD HELG !!!!

    2011-03-11 | 21:03:25
  • Marie Alexandersson säger:

    E faktiskt mkt inne på molntapeterna till Mejas just nu..jag har en bra fas, då jag inte velar för tillfället ;)....bäst å skynda sig alltså innan man ångrar sig igen.

    GOD HELG !!!!

    2011-03-11 | 21:10:32

Kommentera inlägget här: