jane the pain - inredning & sånt..

Kanske åker den upp i kväll:)

Kategori: Jtp-Design

Idag kom min tapet.. Alltså den första jtp-designade tapeten ever.. Jag ska försöka smälla upp den så fort jag bara kan.. Hoppas att kvalitén är toppen!! Isf har jag hittat min tapetleverantör och tapetproduktionen kan börja på riktigt:)

Jag får många frågor om vad som kommer att finnas i shoppen..och jag kan säga att ni sett nästan allt.

Det kommer finnas:
  • "Allt i allo bagar" i massa olika färger
  • Inredningsartiklar i PLEXI- tex: fruktskålar, ljusstakar, lampskärmar, Bokstäver, tidningsställ, pocketställ, krukor, vaser mm.
  • Text-Posters i mängder..
  • Väggtexter/-motiv i vinyl
  • Lapptäcken
  • Kuddfodral
  • Fototapeter
Detta kommer inom kort:
  • Jtp-designade tapeter
  • Jtp-designade textiler
  • Mössor
  • Monster-mjukdjur
  • Trä-bokstäver
  • Illustrationer-barnmotiv
  • Flick klänningar
Tanken är förstås att hela tiden kunna utveckla och bygga upp sortimentet i shoppen. Jag har MASSOR av idéer.. Men man kan inte göra ALLT på en gång, även om jag vill det.. Jag är liksom en helt VANLIG människa;)
Hoppas ni har fått svar på alla era funderingar.Allra senast på Fredag öppnar jag shoppen..Vissa leveranser har blivit försenade..Men på fredag, helst innan öppnar jag oavsett. Då ska knappen på bloggen vara på plats så att ni lätt kan klicka er in i shoppen.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Sofia säger:

    SPÄNNANDE!! Tror vi längtar allihop till shoppen öppnar!! :)

    Kram!

    2011-03-28 | 20:10:27
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • Hanna - Whiterainbow säger:

    Spännande :)

    2011-03-28 | 21:45:10
    Bloggadress: http://whiterainbow.blogg.se/
  • Madde - madelajjn säger:

    åh va spännande det ska bli! :D

    2011-03-28 | 21:47:28
    Bloggadress: http://madelajjn.blogg.se/
  • Te säger:

    Kul!Vi längtar Mamma o Uffe

    2011-03-29 | 07:30:46
  • Pia säger:

    Vad duktig du är! Ska bli spännande och se allt!

    2011-03-29 | 11:41:21

Kommentera inlägget här: