jane the pain - inredning & sånt..

Kommer ni ihåg..

Kategori: Inredning & inspiration

den här tapeten.. Den satt i mitt kök..Nu har vi en fond med den på landet.. Jag kan inte annat än att bli sugen på den när jag ser den. Speciellt så här på vårkanten..



Man blir liksom glad av den..
Ni hittar den HÄR.

Jag har ju en tendens att bli galen i tapeter..Häromdagen när jag ringde runt til olika trycker för att hitta ett tryckeri som kan trycka poster till humana priser..Hände detta:

Vdn på företaget:- Du vet att VI kan trycka hur stort som helst..
Jag:- Jaha..men det är inte aktuellt..
Vdn på företaget:- Du vet att vi kan tom trycka tapeter..
Jag:- Jaha.. men det är inte intressant..

Med en gång när jag sagt det där sista kända jag att jag ljög..Att kunna trycka mina egna tapeteer är ju skitintressant..Sen har jag liksom inte kunnat sluta tänka på det. Hur kul hade inte det varit liksom..Att trycka MINA tapeter.. Så vi får se.. Kanske dyker det upp tapeter i shoppen..Fast kanske inte.. Jag ska iaf ringa och kolla priset.

Jenny

Kommentarer

  • MariaN säger:

    Coooooolt att trycka egna tapeter! Om det inte är för dyrt - go for it!! Det hade jag lätt gjort :)

    Kram Maria

    2011-03-02 | 08:27:04

Kommentera inlägget här: