jane the pain - inredning & sånt..

Lite takhöjd hade suttit fint.

Kategori: Inredning & inspiration

Hej på er.. Jag jobbar vidare med företaget om man säger så.. Just nu är jag sjuukt laddad. Sen tänker jag lite att även om ingen handlar..så fyller jag hemmet med sjuuukt mkt snygga och unika prylar. Dessutom får jag chans att jobba kreativt och skapa och det gör mig så glad:)  I love!!
Idag kollar vi lite takhöjder..Den som ändå hade lite takhöjd. MEN jag ska säga att jag tycker det är svårt att inreda när det är högt i tak. Vi hade en lgh för några år sen som hade super högt i tak..Jag fick till Felix rum..men resten blev aldrig riktigt bra..Kanske berodde på att vi bara bodde där 6 månader innan vi köpte ett renoverings objekt..Här är några som fått till det fin fint iaf..
Bilderna är lånade från googles sökarkiv.
Kram Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: