jane the pain - inredning & sånt..

Livsfarligt..

Kategori: Inredning & inspiration

OJ oj.. nu hittade jag en LIVSFARLIG sida.. Massa snygga design möbler för BARN.. Det här kan bli dyrt.. Eller vad säger ni??

Jag tycker ju att detta är ett företag som fattat vad det hela handlar om.. DESIGN;)

kids eames dsr chair replica
Kids Bertoia Side Chair replica
Kids pony chair replica
Kids replica eames style chair and ottoman
Replica kids egg chair


Klicka HÄR för att komma till sidan..och SHOPPALOSS;)

Kram Jenny

Kommentarer

  • Alma säger:

    Jenny: Oh vilka fina grejer synd man inte är miljonär;)



    Blir inspirerad varje gång är så glad att jag har hittat din blogg.



    Kramar Alma

    2011-03-05 | 16:28:14
  • Alma säger:

    Jenny: Oh vilka fina grejer synd man inte är miljonär;)



    Blir inspirerad varje gång är så glad att jag har hittat din blogg.



    Kramar Alma

    2011-03-05 | 16:34:01
  • Lotta säger:

    Måste bara skriva en rad och önska trevlig helg och att jag kommer få prestationsångest när du öppnar din shop! Guuuud så mycket fint! Körde förbi dig igår, men fattade lite sent att det var du, fast du stod utanför ditt hus... Ja du vet polletten trillar ju inte ner ibland! Bara så du inte tror att jag dissade dig! Kram Lotta

    2011-03-05 | 17:35:34
    Bloggadress: http://iettlitethus.blogspot.com/
  • Petran på DesignInsight säger:

    ååå! Gud vad underbart! wirestolen var nog favvo! men du fraktar de till sverige? trevlig helg Jane ;) kram

    2011-03-05 | 19:19:55
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Jenny säger:

    SVAR:

    Alma- Söta du:) Vad gullig du är. Det är verkligen synd att man inte är mångmiljonär..

    Lotta-Jag såg dig inte så min polett var väl ännu segare;)

    Petran- Visst var det underbart... Hoppas att dom INTE levererar till Sverige.. Det blir nog bäst så..



    Hoppas ni har en bra helg, kraam Jenny

    2011-03-05 | 23:01:57
    Bloggadress: http://[email protected]
  • MariaN säger:

    Arrrrggghhhh! Jag tror jag måste sluta läsa din blogg!!! Jag får alldeles för många "dåliga ideèr" om att shoppa en massa grejor ;).... Skämt åsido. Tack för tipset, ännu fler grejor som hamnar på vill-ha-listan...

    Kram Maria

    2011-03-06 | 11:23:18
  • Alexandra säger:

    Vågar inte gå in på sidan,för ha-begäret blir bara större.Men hund-fåtöljen eller vad det nu är är verkligen läcker...

    2011-03-06 | 15:13:34
    Bloggadress: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com

Kommentera inlägget här: