jane the pain - inredning & sånt..

Männen står liksom på rad..

Kategori: Jag & familjen

Alltså nu kan jag inte hålla mig längre.. Jag är ond och jag vet det..
MEN jag fick ett så himlans roligt meddelande på Facebook häromdagen. Från en helt okänd man..Han kommer nog aldrig se att jag visar upp det för hela omvärlden här.. eller?! Här kommer det iaf...
"hi sweety, i saw your profile and i must say you look very sweet and lovely like a rose on a april sunday.. i will like to know u more...
regrads.."
alan
Det kan ju ändå vara bra för Filip att veta...att om han inte spelar sina kort rätt så kanske det kan bli nåt mellan mig och Alan..Alan skulle bara veta att jag oftast..nästan aldrig ser ut som jag gör på min profilbild..Kanske vore det mest rättvist att lägga upp en bild på hur jag ser ut på morgonen..
Jenny

Kommentarer

  • Malin Inspiration & design säger:

    Hihi ;)



    Kram

    2011-03-29 | 16:49:12
    Bloggadress: http://http://inspirationsdesign.blogg.se/?tmp=29164003
  • Johanna säger:

    Hihi, rolig du är :) Jag är så glad att jag kom över din blogg för jag gillar din inredning och det du gör! Ser fram emot öppningen av din webshop :D

    2011-03-29 | 19:39:29
    Bloggadress: http://laprinzessa.blogg.se/
  • Abbie säger:

    Jag tycker att du är jättesöt. Du behöver stärka ditt självförtroende. Anyways, maybe i'm Alan. Hahahaha.....Nej jag bara sköja.



    American men, they like Swedish blonde girls.



    Vad är det för skillnad på en blondin och en dator?



    Man behöver bara slå in informationen i datorn en gång!

    2011-03-29 | 23:59:56

Kommentera inlägget här: