jane the pain - inredning & sånt..

Nu är den ute..

Kategori: Jag & familjen

Jag kan väl inte påstå att jag är på topp.. Det enda positiva är att NU äntligen är den omtalade visdomstanden ute. Jag var sjukt rädd i morse när jag satte mig i tandläkarstolen. Så rädd att dom fick ge mig lugnande.. Tandläkaren hade snackat om att LYFTA UT TANDEN.. DET Gjorde han INTE.. Den satt så sjuuukt hårt att han fick plocka ut den i en miljard bitar. Nu har han sytt igen halva munnen på mig. Usch och fy. Detta vill jag inte göra om. Jag som försökte tänka att dom faktiskt skurit upp hela magen på mig en gång för att plocka ut en hel människa..En liten tand skulle väl inte kunna vara så jobbit. Men se det var det. Iaf så var det inte hälften så fantastiskt efteråt..
Till TANDFEN säger bara:
- Jag hoppas att det ligger en miljard kronor under kudden i morgon bitti...Åtminstone 3198 kr som det kostade att dra ut skiten tanden.
Jenny

Kommentarer

  • Tina säger:

    Usch stackars dig! Det låter inte alls roligt! Hoppas att du inte har allt för ont nu efteråt. KRAM!

    2011-03-15 | 16:07:53
    Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.com
  • Alma säger:

    Jenny skönt att det är över nu,förstår att du blev rädd är nämligen livrädd för tandläkare oxå.



    Kram på dig!!

    2011-03-15 | 17:34:07
  • Alexandra säger:

    Usch jag vet hur det känns!jag var med om det i höstas och jag mådde så dåligt bara jag tänkte på det.Jag fick också lugnande.Men det värsta är när bedövningen släpper faktiskt.Tyvärr tror jag bara tandfen kommer till barn,jaghar då tyvärr inte fått några guldpengar för besväret,hi,hi.

    2011-03-15 | 19:41:26
    Bloggadress: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
  • Niklas Ekberg säger:

    Ja det är ju inte kul att dra ut tänder. Men det positiva är att det var ett mycket bra samtal vi hade idag. För första gången på över 30år så var syrran tyst....lol. Dessutom höll du med om allt vi bestämde. Du får nr till mitt lönekonto senare. Krya på dig o ät försiktigt.... :-o / vbsb

    2011-03-15 | 22:06:03
  • Sofia säger:

    Usch då, lät inget vidare... hoppas det onda försvinner snart!!

    Kram!!

    2011-03-15 | 22:55:32
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • TE säger:

    Kram på dig Jenny! Hoppas det känns bättr idag,Såg ditt sms i morse hade nog somnat,när du skickade det.Vi hörs sedan KRAAAAAAm Mamma

    2011-03-16 | 07:31:19
  • sofie säger:

    uch, d där ville jag inte veta. min ena håller på att komma fram nu å jag kan erkänna att jag e lite rädd för att d ska bli bekymmer med den =( uch hemska onödiga tänder d där :P

    2011-03-17 | 20:11:46
    Bloggadress: http://onlysofie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: