jane the pain - inredning & sånt..

Nu så..

Kategori: Jtp-Design

Här sitter jag vaken mitt i natten.. NU är knappen inlagd hör på bloggen.. och det är bara att klicka in på shoppen. Jag gör nog en ny knapp imorgon eftersom jag är det petigaste som finns. Just för tillfället är jag redo att hålla med lillbrorsan att den är lite otydlig. Jag vet.. JAG ÄR KNÄPP:)

Jag kommer ägna morgondagen åt att råfota många av produkterna. För vissa kommer liksom inte till sin rätt..och det måste förstås åtgärdas! Men annars tror jag att allt ska fungera.

Kommentarer

  • Carina Wehlin säger:

    Stort grattis till den "nyfödda shoppen", jättekul! Önskar dig all värdlens lycka till! Du kommer att lyckas med detta, jag är säker!

    Jag har varit inne och kikat på ALLA grejorna, man kommer nog att bli av med en och annan krona framöver:-)

    Jag väntar med spänning på min första levernas, vet att den är på väg. Skall bli kul att få sätta in alla fina tidningar!

    Kram Carina & Mats

    2011-03-30 | 23:43:29
  • Knaada säger:

    Jag vill också gratulera och önska dig lycka till!



    Länkar till dig idag :)

    2011-03-31 | 07:09:17
    Bloggadress: http://knaada.com
  • TE säger:

    Grattis,Grattis och stort lycka till,Har kollat allt jättebra.



    KRAAAAAM Mamma

    2011-03-31 | 07:37:42
  • Ulrika säger:

    Åh vad kul ! Vill oxå kika in i shoppen men hittar tyvärr den inte . Heter den www.jtp-design.se ? Jag kommer i alla fall inte in där sökte på googel oxå.



    Jag får kika en gång till fall jag kan finna den.



    Ska bli spännande.

    2011-03-31 | 08:16:41
    Bloggadress: http://ljuslyktanssken.blogspot.com
  • Ulrika säger:

    Hejsan



    Hahah det var för tidigt på morgonen för mig haha. Nu så har jag hittat till din fina nät butik. =)

    2011-03-31 | 08:24:20
    Bloggadress: http://ljuslyktanssken.blogspot.com
  • Alma säger:

    Grattis Jenny,superfin shopp du har öppnat med massa snygga saker;)

    2011-03-31 | 09:13:13
  • Maria säger:

    Åh vad mycket fint i shoppen. vad kostar frakt osv?

    mvh Maria

    2011-03-31 | 10:45:29
  • jenny säger:

    SVAR:

    Vad kul att ni är inne och kollar allihop:)

    Frakten ligger 59:-

    2011-03-31 | 10:52:36
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: