jane the pain - inredning & sånt..

Öppet..

Kategori: Jtp-Design

kan man säga..bara pekningen kvar..
Hua... lite läskigt nu.. Jag har jobbat med shoppen som en galning i kväll/natt.. Man kan lugnt säga att jag är en gnutta kritisk till bilderna. Hade gärna haft en fotograf....Men jag tror ni kommer ha överseende.. eller??
I morgon jobbar jag hela dagen och natten.. men jag har satt lill-brorsan/datorteknikern på att peka mitt domännamn samt lägga in knappen här på bloggen. Sen kan ni klicka på..:)
Tack snälla för era lyckönskningar. Hoppas inte att jag kommer göra er besvikna. Det jag väntar på nu är lite kuddfodral och bilder i hemmiljö. Men det kommer, det kommer. Ni får ta det för vad det är. En helt nyfödd shop...Hittar ni fel och brister är jag tacksam om ni hör av er.
Hjälper ni mig att sprida shoppen?
Adressen som ska läggas på minnet är www.jtp-design.se

Kram på er..får se om jag kan sova i natt....
Jenny

Kommentarer

  • isa säger:

    Jaaaaaaaaa då hinner jag. det kommer bli toppen gumman!! Ha inte så höga krav på dig själv för du är alltid bättre en hälften av vad du själv tror. Gissa hur jävla bra du är då!! :)

    Lycko spark nu och glöm inte att fira lite också med att SOVA!!!! God natt säger denna natt uggla och på återsende i morgon kram.

    2011-03-30 | 02:12:16
    Bloggadress: http://rustaupp.blogg.se/
  • Maria säger:

    Lägger mer än gärna ut en länk i min blogg :)

    Ser fram emot öppnandet :)

    /Mia

    2011-03-30 | 06:11:53
    Bloggadress: http://sallynova.blogspot.com
  • Knaada säger:

    Det här låter så oerhört spännande, jag hoppas du har sovit inatt!



    Självklart, jag ska göra mitt för att sprida den! :)



    Lycka till!

    2011-03-30 | 06:47:31
    Bloggadress: http://knaada.com
  • Tina säger:

    Åh vad spännande! LYCKA TILL! Det kommer gå kanon! Självklart ska vi hjälpa dig att sprida ryktet om shoppen! KRAM!

    2011-03-30 | 07:41:02
    Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.com
  • MariaN säger:

    Självklart hjälper jag till att sprida shoppen, problemet är att jag inte har någon blogg :( Men om du gör en FB-sida så lovar jag att skicka runt den som en galning ;)



    Lycka till!!!!!

    Kram Maria

    2011-03-30 | 08:20:15
  • Linda säger:

    Gud vad spännande :-). Kikar in igen efter jobbet.

    Lycka till!!

    2011-03-30 | 09:12:14
    Bloggadress: http://leonell.blogg.se/
  • Ulrika säger:

    Jätte Grattis önskar jag dig och massor av lycka till!

    Ska bli spännande att kika in där, när den öppnas. Jag gissar att jag kommer att hitta massor av fint att klicka hem hihih

    2011-03-30 | 09:15:09
    Bloggadress: http://ljuslyktanssken.blogspot.com
  • Gudmors-Josse säger:

    Det kommer bli FANTASTISKT!! Väntar med spänning på premiären i morgon:) Ska självklart hjälpa dig sprida namnet som kommer vara på allas läppar framöver...Jtp-Design!! STOR KRAM och LYCKA TILL /J

    2011-03-30 | 09:37:48
  • Marie Alexandersson säger:

    Håller alla tummar å tår for you, det kommer gå jättebra ska du se!!!



    KRAM

    2011-03-30 | 11:18:38
  • Alma säger:

    Jenny:Vad kul ska bli roligt att se vad som finns i shoppen;)

    2011-03-30 | 11:20:21
  • Petran på designinsight säger:

    ahh länken funkade inte!! nyfiken i en strut!

    2011-03-30 | 11:24:21
    Bloggadress: http://www.designinsight.se
  • Maria säger:

    Äntligen öppnar du. som jag har längtat. det verkar vara mkt som är precis min stil:)

    Självklart hjälper jag till att sprida info om att du har startat shoppen. Lycka till

    mvh Maria

    2011-03-30 | 12:57:16
  • Petran på DesignInsight säger:

    jaaa jag har sagt åt mina läsare att kika in hos dig imorgon så jag hoppas de lyder ;) jag lovar att klicka in det första jag gör när jag vaknar! :) trodde jag skulle få massa väggar över me vi kunde inte hänga med i budgivningen vi hade idag...suck...krams

    2011-03-30 | 21:29:21
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Den riktiga "Allan" säger:

    Shoppen blev kanon tycker jag! Du e fantastisk! LU

    2011-03-30 | 23:52:45

Kommentera inlägget här: