jane the pain - inredning & sånt..

Öroninflamation..

Kategori: Jag & familjen

Oj oj.. vilken start på dagen.. Jag började med att jobba över pga mkt viktiga samtal på jobbet.. Sen var det snabba ryck hem för att hämta Puma och åka till veterinären. Han har fått en svullnad i sitt ena öra.  Veterinären trodde att det var skabb.. men det var det inte. Gammelkatten har åkt på en öroninflammation. Han var inte så där jätte glad över att åka till vet. Det markerade han genom att skita i mitt knä när vi satt i bilen.. Enligt Filip var det en himla tur att han sket på min jacka och inte i sätet.. Jag vet inte om jag håller med. Skinnsäten är liksom lite lättare att torka av än min ulljacka.. Den får ju liksom åka på kemtvätt nu..
Nu ska det jobbas och slitas lite med företagsgrejer innan jag går till dagis och fritids och hämtar upp mina vilddjur..
Jenny

Kommentarer

  • Alma säger:

    Oj usch stackar lilla kisse hoppas Puma ska bli bättre snart;)



    Kramar

    2011-03-25 | 12:40:39
  • TE säger:

    Stackars lille puma,hoppas han kryar på sig.

    Kram Mamma

    2011-03-25 | 17:01:36
  • jenny säger:

    Svar:

    Det är så synd om honom. Hans öra är jättesvullet. Nu får han droppar två ggr om dan. Det är inte så populärt.. Hoppas han blir bra snart.

    2011-03-27 | 10:24:31
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: