jane the pain - inredning & sånt..

Ostylat värre..

Kategori: Hemma hos mig..

Är det någon mer än jag som lipar över att det snöar idag.. Alltså nu är det mitten, snart slutet av MARS.. Kan det bli vår?? Snart tar jag mitt pick och pack och flyttar söder ut.. Alltså då menar jag att jag flyttar till Halmstad!
Idag ska jag jobba..kinden är inte lika svullen och jag har inte lika ont..Jag hoppas dock att eleverna är snälla för jag har fortfarande så ont att jag måste pimpla tabletter och hålla mig ganska tyst.
Kolla vad som äntligen kommit upp på väggen... I looove..
Och här..lite OSTYLAT från sovrummet.. Bara för att visa att jag är en heeeelt vanlig person..:) Mattan väntar på att få ligga på sin plats under sängen.. Den har legat där sen jag drog ut den för att ge den en ordentlig rengöringsomgång.. Nu får jag inte lyfta pga mitt köttiga sår i munnen. Men en vacker dag ligger den säkert där den ska.. (Åh jag mår nästan lite dåligt av att se dom knöliga kuddarna och den taskigt bäddade sängen..hua..)
I änden av sängen har jag förstås FAKTUM..vad annars??
Snart drar jag till jobbet..
Kram Jenny

Kommentarer

  • Alma säger:

    Samma här det har kommit jättemycket snö hos oss i Småland,är så trött på den nu vill ha vår och värme.



    Snyggt tidnigsställ du har satt upp på väggen.Skönt att du mår lite bättre nu;)

    2011-03-18 | 12:17:17
  • Tina säger:

    Måste tyvärr göra dig besviken och tala om att det kom ca 10cm snö här i Halmstad igår och inatt! KRAM!

    2011-03-18 | 14:11:04
    Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.com
  • Sofia säger:

    MEN vad snygga posters du visar hela tiden!! :) Du som har ritat??

    2011-03-18 | 14:14:20
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • Jessica säger:

    Wow vilken snygg poster! var har du köpt den?

    2011-03-18 | 15:08:33
  • Petran på designinsight säger:

    jag hoppas verkligen den poster finns i shoppen för den vill jag ha!! gahaaa!

    2011-03-18 | 15:56:18
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Jenny säger:

    SVAR:

    Alma och Tina.. jag trodde det var bättre nere hos er..Men jag tror iaf att snön försvinner fortare där nere:)



    Jessica och Petran- Mkt bra reaktioner:) Postern komer finnas i shoppen.. Så ni kan göra era klickfingrar beredda;)

    Kram Jenny

    2011-03-18 | 16:32:41
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • Te säger:

    Uffe deppar!!!Här har kommit 15 cm snööööö.Men våren är nu på väg.Hoppas du är bättre i munnen.Kram Mamma o Uffe

    2011-03-18 | 22:09:25

Kommentera inlägget här: