jane the pain - inredning & sånt..

Så här vill jag ha det..

Kategori: Inredning & inspiration

Jag hittade en bild som jag gillade jätte mycket. Det jag gillade var hur rummet liksom fortsätter ut i trädgården. Man är ute fast man är inne och inne fast man är ute..
Exakt så här skulle vi kunna ha det..Vårt vardagsrum är typ så här fast spegelvänt. Så om man bara släng upp lite panorama fönster som man kan skjuta åt sidan.. Vår trädgård är också så där.. Fast helt nergången.. Vi har ju inte bott här så länge, och dom som bodde här innan oss var kanske inte så där super intresserade av hem och trädgård..
Detta ska få bli min vision över hur det ska bli hos oss. Även om jag inte tror att vi inom hundra år kommer byta fönster..Det är liksom nyss gjort här. Dessutom är det evighets fönster som man aldrig behöver underhålla..
Bild från Apartment Therapy
Kram Jenny

Kommentarer

  • MariaN säger:

    Mycket snyggt! Förstår att du gillar det. Kan du inte be Felix spela fotboll väldigt nära just det fönstret .....

    2011-03-04 | 19:04:50
  • Jenny säger:

    SVAR:

    MariaN- Mkt bra förslag;) Ska se till så att han håller sig vid fönsterna..

    2011-03-05 | 08:39:57
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: