jane the pain - inredning & sånt..

Star Wars invaderar..

Kategori: Hemma hos mig..

Nu kan kanske ni tror att jag tagit det lugnt och fått sova hela fm.. Men se, det har jag inte.. Mina barn är som små klockor. Kl 06.00 vaknade dom. Filip har varit iväg över natten..så jag kunde inte ens tvinga honom att gå upp och ta hand om krypen..
MEN...ack vad jag har fått gjort mkt. Felix alfabet ovanför sin säng är ett minne blott.. Istället har han fått en ny text.. Jag kan säga att han är GANSKA LYCKLIG:)
Det kommer finnas en del wallies/väggtext i butiken..om ni undrar. Dock inte den här..
Hildas dörrar är monterade. men jag är inte riktigt klar med rummet så ni får vänta lite till på det..
Japp så här ser det ut nu.. Nu kommer troligtvis både Felix och Filip bo här inne..Star Wars tar liksom snart över vårt hem ..Men jag gillar det ändå.. Det finns mkt snygga SW prylar..
Jenny

Kommentarer

  • Lina säger:

    Jättefint rum :) Jag gillar verkligen ribbstolen ni har på väggen. Ska bli kul att kika in i din webbshop sen. Lycka till!

    2011-03-06 | 16:52:59
    Bloggadress: http://husochbus.webblogg.se/
  • Alma säger:

    Snyggt verkligen gillar Felixs rum jättemycket;)Var har du köpt bokstäverna har en till som är galen i dem där.



    2011-03-06 | 18:36:50
  • Maria säger:

    Vad snygg texten blev. vi ska snart börja göra om i store sonens rum. Han älskar starwars så jag kanske gör något liknande. har du skickat efter bokstäverna eller hur har du gjort?

    Tack ännu en gång för en inspirerande sida med massor av bra tips:)

    Väntar med spänning på shopens öppnande...

    mvh Maria

    2011-03-06 | 21:06:49
  • Jenny säger:

    SVAR:

    Lina-Tack tack:) Ribbstolen är verkligen en favorit..Hoppas du gillar shoppen sen..



    Alma- Hmm ja jag har fixat dom genom en gammal kompis..Finns nog inte att köpa. Inte vad jag vet iaf..



    Maria- Hej. Tyvärr kan jag inte tipsa om nån shop som har dom. Dessa har jag fixat genom en gammal kompis.. Men det går säkert att klippa till om man är pysslig. Typsnitt kan man hitta på nätet.

    2011-03-06 | 22:27:49
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: