jane the pain - inredning & sånt..

Koasigt och fult just nu..

Kategori: Hemma hos mig..

Äntligen har jag en ledig helg..Så himla skönt och avkopplande.. Eller ja.. den är ganska fullspäckad.. Att Felix vaknade 05.15 var kanske inte heller nån höjdare. Men det är ändå skönt att vara hemma.. Idag ska vi åka till tippen, oerhört behövligt!! Sen ska vi fortsätta fixet i köket..och ikväll ska jag och Filip på konsert.. Vuxentid liksom.. det är inte ofta..
I morgon ska jag på date.. Inte vilken date som helst utan date med FELIX. Vi ska gå på restaurang och bio. Han har fått välja restaurang..BURGER KING:) Helt underbart. Nu ska jag bara försöka få honom att se en film som jag också vill se...
Så här kaosigt är det just nu i vårt kök.. Ikea har som sagt köksveckor vilket innebär att man får vänta en miljard år på det man behöver. MEEEEN..det blir nog bra sen.. när det är klart..Köket blir absolut inte lika snyggt nu när jag tagit bort mina svarta liggande skåp. MEN det blir mkt mer praktiskt.. Nu fick vi dessutom så mkt mer skåp när vi slängde ut köksbordet och satte upp skåp där också.. Jag tänker fortfarande att det bilr bättre när golven är vita..ALLT blir bättre då;)
Jenny

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Jag ska till ikea i karlstad på torsdag och köpa dom berömda vågö stolarna för att vårat skräp ikea här i örebro inte har dom, hojta till om jag ska köpa med nått som inte våran ikea har som du behöver eller vill haaa!

    Jag har också vita golv och jag lovar alla dina problem försvinner då (om inte barna tappar nått på det som inte går bort) har själv en grön målarfärgsfläck på mitt golv men men förutom den så är det vitt!!

    / Josefina

    2011-03-12 | 12:30:08
  • Alma säger:

    Jenny:Det kommer bli hur snyggt som helst när det väl är klart;)

    2011-03-12 | 14:22:00
  • jenny säger:

    SVAR:

    Alma-Ja det blir säkert bra när det väl är klart.. om det blir det nån gång....

    Josefina- Men vad gullig du är. Klart inte Ikea i Örebro har dom. Dom har inget av det snyggaste nyaste..Åh jag skulle också vilja ha dom där stolarna.. HHmm får jag tänka en dag eller två??

    Kram Jenny

    2011-03-12 | 15:04:42
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • Sofia säger:

    För mycket skåp kan man ju aldrig få för mycket av... det blir nog bra till slut!! :)

    Kram Sofia.

    2011-03-12 | 16:43:43
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • Josefina säger:

    Absolut jag åker inte förens på torsdag så tänk på du!

    Sen är det väll så att man gärna vill klämma och känna själv på sakerna men är det så att du verkligen vet att du vill ha nått så köper jag såklart med det jag är ju ändå där..

    Jätte fina handtag av läder föresten men du kanske kan designa egna!?

    / Josefina

    2011-03-14 | 10:09:00
  • caroline säger:

    Undrar över dekoren du har till sopskåpet, såg länken på styleroom var den kommer ifrån men hittar den inte där har du designat den själv?

    El kan du guida mig hur jag hittar den :-) Kram Caroline

    2011-03-17 | 11:17:13
  • jenny säger:

    SVAR:

    Caroline- Jo den ska finnas på wallstyles sida. Jag kommer även ha den i min shop sen:)



    Här har du länken till den

    http://www.wallstyle.se/66-symbol-vaggdekor.html

    Min är 30 cm i diameter.

    Jenny

    2011-03-17 | 13:08:19
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: