jane the pain - inredning & sånt..

Tjuvtitt nr 3..

Kategori: Jtp-Design

Ja men jag bjuder väl på lite till då.. Jag tycker att det är så kul att jag inte kan hålla mig..
Jag fick hem ett provtryck på en poster i måttet 70x100 cm. Den är egentligen gjord för att hänga på lill-toan här hemma..därav texten..;)
Jag gillar enkelheten i den här typen av tavlor.. Sen är det ju kul att kunna erbjuda ett större format på posters. I vanliga fall brukar det största måttet vara 50x70 cm.
Jag kommer förstås sälja det också. Nu tror jag iaf att jag pressat priserna på tryckerierna så lågt det bara går. Posters kommer tryckas på beställning, och tryckerierna kör gärna inte igång pressarna om man inte ska ha minst 15 stycken.. Men så vill ju inte jag ha det.
Det är ganska kul att förhandla med företagen..Dom vill liksom så himla gärna att man ska välja just deras företag..Men jag vill ha det bästa till lägsta/humana pris.
Jag lägger ner oerhört mycket tid på det här med shoppen just nu..och nu börjar det faktiskt kännas att det är nära..Bara några smågrejer kvar:)
Väntar fortfarande på besked på det där med fototapeter..
Kram Jenny

Kommentarer

  • Petram på designinsight säger:

    Jag är redan övertygad om att det kommer bli supderduper. Jag blev såklart OCKSÅ sugen på denna! du vet verkligen vad jag gillar ;) hiihi!



    Vi får se hur det blir med huset, det är ju så himla litet men billigt! tok renoveringsobjekt. Finns ingen toa, tvättstuga sen är det ett sovrum som intefinns nåt i, inga väggar eller tak! såå...jaa det tål att tänkas på!

    2011-03-02 | 18:31:40
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • jenny säger:

    SVAR:



    Petran-Bra att du gillar allt;) Jag längtar sjukt mkt efter att få köra igång. Fast det är lite läskigt också. Idag har jag beställt mass posters. Behöver ju fota allt i hemmiljö. Imorgon ska jag lägga plexibeställningen, och sy som en gaaalning..Sen måste man ju fixa packmateriel och sånt. Det är svårast tycker jag..



    Oj men du.. Ska ni inte leta efter ett hus MED toalett. Det är väl en ganska dyr historia att dra in avlopp mm. Det är kul att renovera i lagom dos. Jag talar av erfarenhet. Fast det är klart om man tar in hantverkare så är det ju ok. Lycka till hur det än blir.

    Kraam Jenny

    2011-03-02 | 21:23:51
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: