jane the pain - inredning & sånt..

Svar..

Kategori: Jtp-Design

Jag har fått vansinnigt många frågor ang tidningsställen och plexi-bokstaven. Så nu svarar jag er alla så här:


1st tidningsställ kostar 450:- frakt på 40 kr tillkommer (frakten är 40 kr oavsett hur många du beställer).

Stor bokstav 70 cm kostar 749:- inkl moms frakt och väggdistanser.

Mellan bokstav  50 cm kostar den 579:- inkl moms frakt och väggdistanser.

Liten bokstav  30 cm kostar 398:- inkl moms, frakt och väggdistanser.

DU väljer vilken bokstav du vill ha. Leveranstiden är ca 2 veckor och man betalar i förskott.
Färger som finns att välja på är:

Svart
Vit
Rökgrå
Transparent


Jag kommer som sagt lägga en beställning till min leverantör imorgon.
Ni kan förbeställa på [email protected] fram tills imorgon 12.00. Sen tar jag inga mer beställningar innan shoppen öppnar. Jag mailar konto uppgifter och bekräftar er beställning, Även kvitto skickas via mail.
Glöm inte skicka leverans adressen!!

Hoppas det var svar på era funderingar:)

Kram Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: