jane the pain - inredning & sånt..

Virkad och sprayad?

Kategori: Inredning & inspiration

Detta såg jag faktiskt på Bolibompa för ett tag sen.. Jag har sett det innan också men har inte varit så där super sugen på att testa..
Men igår, efter att vi städat ur en miljard virkade dukar ur vårt linneskåp på jobbet..så tänkte jag att man kanske skulle ta och testa. Jag vet ju hur jobbigt/pilligt det kan vara att virka så det är ju synd att slänga dom..Man får tänka på den stackars tanten som troligtvis suttit och virkat dom. Visst borde kunna spraya dom i önskad färg efter att dom torkat..!?
Är det nån som testat?
Jenny

Kommentarer

  • Linda säger:

    I så fall är det nog lättare (och blir nog snyggare också) att färga dem INNAN man stärker dem.

    2011-03-07 | 20:33:27
  • pysseliten säger:

    jag måla mina med färg från bolagret det gick bra :) Men annar kan man färga dom innan med textilfärg .

    2011-03-08 | 07:43:26
  • Erica säger:

    Har testat, målade mina vita gula i en gul period ! Gick hur bra som helst !

    2011-03-08 | 12:35:46
  • Dansbandsfrun säger:

    Men det där vill jag också testa!

    Vad sprayar man med? Berätta hur man gör, för just det avsnittet av Bollibumpa måste jag ha missat ;)

    kram

    2011-03-08 | 18:30:57
    Bloggadress: http://dansbandsfrun.bloggolatsen.se

Kommentera inlägget här: