jane the pain - inredning & sånt..

1400 spänn för ett träningspass...

Kategori: Jtp-Design

Jag tycker att vi behöver lite färg här på bloggen..Så här kommer lite färgglada hem..Jag ska fota mitt lampfynd snart..Jag har jobbat hela dan så jag har inte riktigt haft tid.. VET ni mer vad jag gjort???!!! JAG har tagit mig till gymmet.. WOhooooo.. Jag förstår att ni blev lite chockade nu..och att ni säkert trillade omkull av chocken.. Men som dom säger..PLÖTSLIGT HÄNDER DET. I morgon har jag tänkt att det ska hända igen. Dvs OM jag kommer ur sängen. Träningsvärken kommer vara helt sjuk. Jag känner det redan nu. Jag räknade ut att dagens träningspass har kostat 1400 spänn.. Alltså om man slår ut kostnaden / gång sen jag köpte kortet. Men nu ni..NU är jag på G.
Alvhem
Alvhem
Boligmagasinet
Design Sponge
Diyideas
Trine Thorsen
Momy
Sköna hem
Jenny

Kommentarer

  • Anonym säger:

    härliga bilder! Den längst ner är en av mina favvosar!

    Imorgon ska jag försöka mejla dig lite posters :)



    Hörru härligt att du börjat gymma! jag har just kommit därifrån. Jag försöker hinna med tre pass i veckan plus en långpromenad, men det är inte alltid jag orkar! Vi får posha varann!

    kramis

    2011-05-17 | 21:41:57
  • Carola -Mitt gröna lilla rum säger:

    Visst är det härligt med färg i sitt hem!?

    2011-05-18 | 06:50:16
    Bloggadress: http://mittgronalillarum.blogspot.com
  • Ida Westerberg säger:

    Härlig inspiration! Älskar färg

    2011-05-19 | 16:56:14
    Bloggadress: http://www.konturdesign.se

Kommentera inlägget här: