jane the pain - inredning & sånt..

Då ska det slutföras!!!

Kategori: Inredning & inspiration

Så fort det bara blir sommarlov för mig så har jag vansinnigt mycket projekt jag tänker sätta igång med/slutföra. Ett av dom är hallen. Just nu är det bara kaos..jag känner att den behöver ljusas upp. Första bilden är från Spira är underbar.. Undrar om jag kan få Filip att gå med ett inköp av dessa fantastiska krokar..som nästan inte kostar någonting;)
Spira
Expressen
Stadshem
Living etc.
Undrar ni hur det gick för Hilda och nya sängen inatt?? Då kan jag tala om att hon låg snällt i den ganska länge.. Sen började hon fjanta för att hon var så vansinnigt uppspelt över att sova i "Pippi" sängen. Efter hindra miljoner timmar somnade hon. Kl 04.00 i morse var hon redo att stiga upp. DET VAR INTE JAG. Hon låg i vår säng och pratade till kl 05.00. DÅ gav jag upp, Skyfflade in henne i sin säng och gav henne en flaska välling. Det tyckte hon var ok. Sen sov hon till kl 08.00. Så man får väl ändå säga att det gick ganska bra.
Kram Jenny

Kommentarer

  • snusen säger:

    Hmmm...Om man inte bryr sig om designintrång etc. finns det finfina kopior av Hang-it-all här :

    http://www.designersrevolt.com/en/product/Eames_Hang-it-all-Multicolour-CD618-1.php?gclid=CLbP8K3e_qgCFYEr3god53Pwbg

    och här ; http://www.lifequalityproducts.se/mobler-heminredning/hang-it-all-valdesignad-praktisk-hangare.html

    Det är en samvetsfråga, jag vill oxå ha, men har inte kommit mig för med att klicka hem en kopia äönnu... Vad tycker du, som själv designar, är det OK med "knock-offs" eller ej???

    2011-05-23 | 20:52:26
  • jenny säger:

    Svar:

    Tack för tipset.. OM någon vill göra kopior av mina prylar om 50 år.. Då skulle jag bli stolt!! Det innebär ju att man verkligen skapat en klassiker. Nåt som folk VERKLIGEN gillar. Jag ser till att mina produkter tillverkas i Sverige. Jag tycker att det är viktigt att veta att det inte är små barn som sitter och knåpar ihop det jag säljer. Det påverkar förstås priset en hel del. Jag försöker dock hålla lägsta möjliga pris.

    Jag har inget emot att köpa kopior. Men jag tycker förstås att det är roligare med orginalen. Det hoppas jag att folk kommer tycka med mina produkter också.

    Kram Jenny

    2011-05-24 | 08:31:58
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: