jane the pain - inredning & sånt..

Design tävling...

Kategori: TÄVLINGAR!!

Petran kom med bästa förslaget ever..Hon hade noterat (utan att jag hunnit skrivit om det här) att min lillasyster fått äran att gästdesigna en poster i shoppen. Filip har också önskemål att gästdesigna..så det kommer väl lite mans/sportposter inom kort.....
Petrans förslag var att jag skulle ha en tävling där man kunde vinna en "gästdesign". Visst var det en jättebra idé. Jag tänker så här:
Ni fixar ihop ert tävlingsbidrag.
Maila över det till mig i jpeg format eller psd format. Jag väljer ut det vinnande bidraget som publiceras här på bloggen den 20:e maj.
Vinnaren får en poster i sin egen design i måttet 50x70 cm, värde 399:-. Postern hamnar även i shoppen som månadens gästdesigner.
Vinnaren får inte ta del av ev inkomst vid försäljning i shoppen.



Här har ni Design by little sis M. Finns att beställa i shoppen i strl 50x70 cm.
Lycka till allihop:)
Kram Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    guud va kul!! i jobbar på mina ideer nu! men du får man bara lämna ett bidrag? hur ska jag kunna bestämma mig då?! kram

    2011-05-08 | 22:15:27
    Bloggadress: http://designinsight.se

Kommentera inlägget här: