jane the pain - inredning & sånt..

Det vankas..

Kategori: Inredning & inspiration

tavelvägg här hemma.. Fast med lite större posters. Eller ja.. det blir väl blandade storlekar. Fast jag vet inte.. jag är inte helt säker. Det gäller ju att man verkligen får till det. Det är så lätt att man skapar ett rörigt intryck och det är ju det VÄRSTA som kan hända mig;)
-
-
-
-
Bilder: Boligmagasinet ( i loooove Bolig )
-
Jag blev dessutom vansinnigt sugen på att göra just denna konstellationen på väggen mellan vardagsrummet och matrummet.. Det skulle liksom binda samman rummen..så kan jag smälla upp lite tavlor ovanför..Japp så vill jag ha det just nu.. får se om den känslan håller i sig till i morgon;)
-
-
Oj..vita golv, hehe..Just nu går jag bara runt och myser över tanken att vi FAKTISKT beslutat oss för att lägga golven. Undrar bara NÄR vi ska få till det?
-
Kram Jenny

Kommentarer

  • Tina säger:

    Åh det kommer bli så SNYGGT med vita golv!!! KRAM!

    2011-05-27 | 07:58:02
    Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.com
  • Josefina säger:

    Den sista bilden var ju urläcker! Dom påminner om förhöja skåpen från ikea...

    Dom vita golven är ett must have!

    Längtar tills vi byter till vita på nedervåningen!

    / Jossan

    2011-05-27 | 08:29:39
  • Jenny säger:

    Svar:

    Tina-Jaaaa jag hoppas det iaf. Nu när jag byggt upp mina förväntningar under sålång tid är kanske risken att man blir besviken?!



    Josefina- Ja precis. Det var dom skåpen jag tänkte på. Jag vet dock inte om det funkar hemma hos oss. Då den väggen jag tänker på är omöjlig att borra i.. Dessutom kräver det ett annat köksbord. Så vi får se. Men det var vansinnigt snyggt och luftigt.

    2011-05-28 | 08:29:32
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: