jane the pain - inredning & sånt..

Filip..Elvis och brudarna..

Kategori: Dumheter..

Som ni vet, klär min man allt som oftast ut sig till Elvis för att inta scenen på diverse platser i Sverige. Man kan ju undra varför han gör det. Jag menar om jag hade en fantastisk stämma och skulle kliva upp på en scen så hade jag nog helst gjort det som mig själv. Eller vad säger ni?
Här har vi iaf svaret till varför han gärna drar på sig sparkdräkten..Alla av det kvinnliga könet blir som förbytta.
Ser ni precis som jag att det bara är vrålsnygga tjejer i publiken..?! När Filip kom hem från denna spelningen sa han, att det bara var tanter på festen.... mmm eller hur.. Bilderna kommer från John Delvis facebook sida (ni kan lägga till John Delvis för att följa honom om ni vill)..
NYLIGEN, efter en liten kommentar på fb av mig, ringde han hem i panik och sa att alla killar stod i baren.. Mmmm eller hur;)
Kolla liksom.. undrar om dom vet att han inte är Elvis på riktigt. Ser ni att det står nån galen brud och viftar med en Scarf..? Det är Filips svettiga scarf.. ganska äckligt eller?! Eller är Filips svett värd lika mycket som Elvis?
Filip och Max som Blues Brothers..
Vill ni boka honom.. klicka in HÄR.
TÄNK vad jag får stå ut med.. det vore ju förargligt om jag inte ens fick vita golv efter dom här bilderna;)
Kram Jenny

Kommentarer

  • Filip säger:

    "klicka in HÄR." funkar inte. ta bort ".se" i slutet av länken.

    2011-05-24 | 14:00:09
  • jenny säger:

    Svar. Sorry.. nu funkar det!

    2011-05-24 | 14:10:56
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: