jane the pain - inredning & sånt..

Fri frakt och vinster..

Kategori: Köptips..

Passa på att beställ varor från världens bästa barnbutik, BARNVÄNLIGT. Om jag klickar hem en endaste pryl kommer Filip bli galen och skrika rakt ut... Men.. om jag inte klickar hem nåt är det kanske JAG som blir galen och skriker rakt ut;) Just nu har dom en fraktfri vecka..
Sötaste ugglan ever.. Perfa på Hioldas rum.. som vi har rivit ut..för att göra om..
Arga snickaren.. håll dig borta;)
Denna har vi.. men vi skulle kunna ha en till, till mitt nya hallprojekt..
Denna skulle vara perfa i hallen..
Och hästen skulle ha en klar plats i vardagsrummet.. Det är ju givet att vi behöver allt detta!
Detta tycker jag att jag borde klicka hem.. Åh dom har så fina saker..Vi får se om jag kan hålla mig från några inköp..
Man kan dessutom vinna ett presentkort hos dom på 1000:-. Man är med i tävlingen genom att gå in på www.barnshopping.se och rösta på Barnvänligt som årets barnbutik.. Det kommer jag göra. Inte för att vinna presentkortet (eller ja.. jag vinner gärna det;)) men mest för att jag verkligen tycker att dom är BÄST.

Kommentarer

  • Elin säger:

    Supefina, jag älskar verkligen ugglor så den skulle gärna få flytta in hos min dotter :) Inte för att den egentligen får plats, jag kan nog inte räkna hur många ugglor hon redan har, men man kan väl aldrig få för många ;) kram

    2011-05-03 | 14:07:43
    Bloggadress: http://elinochalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här: