jane the pain - inredning & sånt..

Jag har vattenkoppor..

Kategori: Jag & familjen

I morse när jag fortfarande sov:

Felix
:-Mamma..
Jag:-Mmmmmmmm..
Felix:-Har du fått vattenkoppor eller?
Jag:-Va? näää!
Felix:-Nähe..men det ser ut så.
Jag:-Jaha.. men det har jag inte!!!!
Felix:-Varför är du så prickig då?
Jag:-Prickig? Jag har EN finne på hakan..
Felix:- Jaha..men det ser iaf ut som vattenkoppor!

Alltså det är tur att han är så vansinnigt söt.. Annars hade man ju typ blivit sur eller nåt..
Är ni sugna på Filips gästbloggeri?? Han tjatar nämligen så jag antar att jag får släppa in honom lite på bloggen igen.

Jenny

Kommentarer

  • Helen säger:

    Yes please!

    Det är alltid roligt att höra vad motparten har att säja..

    2011-05-18 | 16:36:56
  • Alma säger:

    Jenny:Lapptäcken har kommit den är hur fin som helst,jag är riktig nöjd;-)

    2011-05-18 | 18:12:53
  • Anonym säger:

    Svar:

    Helen- du ska få höra;)



    Alma- Bra.. hoppas det blir som du tänkt:)

    2011-05-18 | 22:30:44
  • Lotta säger:

    Hej Jenny! Blir jätteglad om jag kan få testa ett litet klistermärke! (såg att du skrev det innan blogger lyckades ta bort massa kommentarer på min blogg). Vi var på Kristallen igår, tror jag skymtade nån bild av Felix över en skohylla! Fröknarna verkar kanonbra! Men jag känner mig lite vilse, är han verkligen så stor så han ska börja där! Usch känner mig som en gammal dinosaurie! Kram

    2011-05-19 | 10:32:09
    Bloggadress: http://iettlitethus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: