jane the pain - inredning & sånt..

Jag tjuvstartar semestern liiite..

Kategori: Inredning & inspiration

Home company hittar man ju allt som oftast en miljard prylar man vill ha. Hur fantastiska är inte dom här bilderna liksom... Jag är blir bara mer och mer sugen på att annordna tavelvägg. Jag antar att jag gör en av mina egna posters.. Jag menar jag lever ju i ett showroom för tillfället:)
Har ni lika mycket att göra som jag just nu? Idag har jag varit på den första avslutningen av en miljard kommande..Eller nej förrästen, igår var jag ju på avslutningsmiddag med mina elever..I morgon har Felix avslutninig i skolan fast bara för klassen. Plus att Filip ska på avslutning med sitt jobb..i form av aftarwork..I veckan som kommer ska jag/vi på Felix skolavslutning, sen är det avslutning/student för mina elever på jobbet. Veckan efter har jag tre olika avslutningar på jobbet.. Helt vansinnigt vad allt ska avslutas.
-
Om vi ska snacka om sånt som ska påbörjas.. så kommer jag till hösten att vara mammaledig ett par pass i veckan. Jag känner att tiden inte räcker till mina barn, och dom är ju viktigast av allt. Vi har ganska många föräldrar dagar kvar på Felix som måste tas ut innan januari.. och det känns faktiskt ganska bra att kunna göra det nu:) Eller sen..till hösten.
-
Sen ska jag faktiskt tjuvstarta min semester lite:)
Jag och Jess drar till Stockholm en hel helg. Vi ska bo på hotell och hänga i tre dagar. Skoja hur kul det ska bli:)
Kram Jenny

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Det kommer säkert bli hur bra som helst!!

    Jag vill göra hur mycket som helst hemma me!!

    Har du varit på fin rummet och länsat allt på rean?

    2011-06-01 | 14:17:19

Kommentera inlägget här: