jane the pain - inredning & sånt..

Manipulationen är genomförd!

Kategori: Inredning & inspiration

Gaaaah jag blir helt sjuk när jag kollar in på Boligmagasinet..Hur snyggt kan man bo liksom?????? Detta är ju alldeles vansinnigt snyggt tycker jag..Vita golv som vanligt....
Vet ni?! Filip är nu manipulerad till den grad att han tom tipsar sina vänner om att dom ska lägga vita golv. Alltså nu är det nära. Nu sägar han själv:
-Sen när vi lägger våra vita golv.
Det är verkligen på G..
JAG är manipulationens MÄSTARE!! Bara så ni vet. Men så har jag haft en alldeles förträfflig lärarinna i form av min Mamma:)
En kollega till mig noterade att jag bara la ut inspirationsbilder på bloggen där hemmen har vita golv.. Givetvis har jag en ypperlig förklaring till detta! Ni har väl sett det där illusions programmet..hm har glömt vad det heter. Men där har dom ju ett flertal ggr visat exempel på att  man väljer det som man omedvetet ser hela tiden. Eftersom Filip oftast läser bloggen för att veta vad för dumheter jag skrivit om honom så ser han även vansinnigt mkt vita golv. Jaaa.. det måste påverkat honom en del iaf.. Eller vad tror ni?
-
-
-
Bilder: Bolig magasinet.
Jenny

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Hej!

    Måste bara få hålla med dig om att det är sjukt snyggt med vita golv men också sjukt svårt att hålla rent. Har målat ett golv vitt och varenda smula, hårstrå, dammtuss syns DIREKT. Och då har jag ändå det golvet på övervåningen i en hall som vi inte använder så mycket. Jag skulle bli GALEN om jag hade det i kök och vardagsrum för det skulle alltid se skitigt ut. Och jag dammsugar i princip varje dag redan som det är. Så trots att det är SUPERSNYGGT med vita golv så skulle jag ALDRIG ha det. Bara ett tips (vill inte förstöra dina planer)!

    /Lisa

    2011-05-24 | 09:41:08
  • Sofia säger:

    Det är hur snyggt som helst med vita golv! Hade gärna haft det oxå. Vad är det för golv ni ska lägga in? Ett som redan är vitmålat?

    Kram!

    2011-05-24 | 21:12:59
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • jenny säger:

    Svar: Jag fick tips från Fru Sätterlund. Dom la in ett obehandlat trägolv som dom sedan målade. Det blir lite trixigt att måla med katter och barn.. MEN så får det bli.

    Kram jenny

    2011-05-24 | 22:09:26
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: