jane the pain - inredning & sånt..

Mr Big

Kategori: Dumheter..

Oj oj.. vad det är dött här.....Jag har jobbat sen igår så det har inte blivit mkt tid till er.. Sorry..
Som ni vet är min Lilla syster i USA just nu.. Närmare bestämt New York. Häromdagen skrev jag till henne på Facebook..och försäkrade mig om att hon visste vad hon skulle göra om hon råkade springa på Bruce Willis eller Patrik Dempsy eller någon annan av mina Amerikanska män.. Jag fick till svar att hon lovade att hångla upp dom åt mig om hon såg dom.. TÄNK att det typ finns en till som är precis som jag här i världen.. VISST är det UNDERBART..
Jag har inte fått ett endaste sms från henne om att hon kommit fram välbehållen, att resan har gått bra, att hon mår bra och sånt..Idag fick jag däremot en helt annan uppdatering. Jag citerar:
"Inne i NYC på park ave.... Sprang på Mr Big..........JAG DÖR JAG KOMMER ALDRIG HEM IGEN HAHAHAHAHA.."

Det känns bra att hon prioriterar den viktiga informationen här i livet..precis som jag:)
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: