jane the pain - inredning & sånt..

På ingång..

Kategori: Jtp-Design

På g.. jag är ledsen att jag tjatar om min shop. Men jag har blivit lite beroende av just bestämmandet.. Antar att jag håller på att bli maktgalen;) Det är vansinnigt kul att få bestämma hur allt ska se ut. Sen är det ju så vansinnigt kul att ni handlar av mig. Just nu är det en del nytt på g..

Snart kommer min första klocka. Den kommer lätt bli en favorit för min del. Det kommer även komma ursöta glasunderlägg, väggdekorugglan och plexiugglan. I like a lot! En himlans massa tidningsställ är också på ingång, och vita ljusstakar.

Tapetutvecklingen är också på g.. det tar bara lite tid.

 

Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    Det är jättekul att du utvecklar och kommer med nya grejor hela tiden! allt är fint! det gör liksom inget att du påminner oss :)

    2011-05-06 | 19:05:49
    Bloggadress: http://designinsight.se

Kommentera inlägget här: