jane the pain - inredning & sånt..

Testing..

Kategori: Jtp-Design

Testing testing..
Jtp-Design.se
Jag sitter och leker i Photoshop..testar lite..
Det blir sån skillnad när man ser produkterna uppe på en vägg.Jag har dock inte tänkt smocka upp allt så här.
 
Däremot skulle jag kunna tänka mig att sätta upp nån av dom här fondtapeterna. Jag har nämligen fler olika tapetprover som jag måste testa.. Men jag kan inte bestämma mig för vilken jag vill ha..Kanske blir det något helt annat.. Jag ska ha lite is i magen för omväxlings skull..Ska prova på det där med att känna efter;)
 

Kanske ska jag våga nåt med färg ist.. får se..

Allt detta finns iaf i shoppen för er som är sugna.

Kram Jenny.

Kommentarer

  • Lovisa Illustratör säger:

    Häftiga väggdekorationer! Och den lilla ugglan är ju bara hur söt som helst! ^_^ Gillar den i inlägget tidigare också, som glasunderlägg/dekoration. Mkt snyggt

    Kan vara en idé att testa med mer färg istället, men åtminstone första bilden funkar väldigt bra i svart.

    2011-05-15 | 00:50:29
    Bloggadress: http://lovisaillustration.blogg.se/

Kommentera inlägget här: