jane the pain - inredning & sånt..

Det närmar sig..

Kategori: Hemma hos mig..

Jag passar på att fota vidare nu när vardagsrummet äntligen är fotovänligt igen. Expidit-hyllan är ev. på väg upp till mitt kontor - The Jtp - Office;)
Här skulle 10 000 kr teakskåpet passa SÅ bra. Synd bara att det inte passar min plånbok lika bra (mamma.. det är skillnad på gamla snygga möbler och gamla fula möbler;)...). Men jag hittar kanske ett annat skåp/sideboard. Jag funderar ju även på en knallfärgad hylla. Ni vet som jag bloggade om häromdagen. Vi får se vad det blir. Det är ingen brådska. Detta är nämligen den enda platsen för julgranen. Det blir alltså skåpfritt under hela julen. Ist fyller vi upp med paket. I år är tanken att vi ska fira en vit jul, alltså på insidan. Ute får det vara vilken färg som helst! Undrar om alla klappar ska bli svarta och vita också..Ska det va ska det va ordentligt. Förra året fick ju Filip bestämma RÖTT. Så då är det inte mer än rätt att JAG får bestämma vitt i år:) Hör ni vad som närmar sig?........ STORA JULPYNTSBRÅKET:) Visst är det underbart..då är det JUL.
Expedit hylla-Ikea
Skrivmaskin-Loppis fynd
Tavlor-Jtp-Design
Elefant sparbössa-Barnvänligt.nu
Hoppdinos.-Barnvänligt.nu
Lampa "Top hat"-Mio
Förvarings korgar-Plantagen
Ljusstakar "tripplets"-Designtorget.se
.
Jenny

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Haha samma hos oss. Vi hade vitt för två år sedan, mannen tyckte det var för färglöst så förra året övertalade han mg till lite rött. Bigg no no detta år, det kommer bli vitt, silver och svart.

    2011-11-17 | 10:34:55
    Bloggadress: http://emeliesamjolie.blogg.se/
  • Jess säger:

    Jacob har samma inställning som Filip när det gäller "gammaldags jul".. Vilken tur att massa av vårt gamla pynt "försvann" i flytten :)!



    ÄLSKAR era nya golv! Fantastiskt.

    Kramar

    2011-11-17 | 10:39:34
  • Rebban säger:

    Hej,



    Vad fint du har det! Kollade runt i din fina web-shop. Finns massor av saker jag vill ha! Dock blev jag lite fundersam. Din tavla med ett peacemärke på... Har inte ett peacemärke ett streck till mellan de två andra, eller är det tänkt att det ska vara ett alternativt peacemärke?

    2011-11-17 | 12:23:26
  • te säger:

    JAG VET SKOJADE BARA.KRAMISAR

    2011-11-17 | 13:36:17
  • Amanda säger:

    Åh, mustaschtavlan vill jag ha!

    2011-11-17 | 14:02:22
    Bloggadress: http://mjuppi.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Sv:

    Emelie- Ja nu har dom fått sina rödpyntae jular. Nu får det räcka;)



    Jess-Ta med Jacob hit i jul. Det hade varit så kul om ni kom.. och vi hade ju kunnat skissa på vår ide´;) Jag är helt på att vi ska genomföra den. Dock ej så vulgo...



    Rebban- Kul att du gillar. Peacemärket ska vara så:)



    Te- Ha det tror jag inte på du tyckte det var fult. Men det går bra att Uffe köper det till mig i julklapp:)



    Amanda- Visst är den fantastisk. Det är min favorit:)



    2011-11-17 | 14:18:16
  • TE säger:

    Ja!!! UFFE tycker du är helt fantastisk,sssssså kanske.Kram

    2011-11-18 | 08:54:36

Kommentera inlägget här: