jane the pain - inredning & sånt..

För mkt tid över..

Kategori: Inredning & inspiration

Att sitta och kolla in försäljningsbilder på hemnet och div mäkleri speciellt Alvhems mäkleri, har blivit lite av en hobby. Det är ganska uppenbart att Alvhem satsat på att styla hemmen inför fotografering och visning. Vilket är himla bra tycker jag, smart drag liksom... Det lär vara effektivt. Jag tycker det är kul att studera bilderna lite närmre och sitta och fundera över vilka möbler och prylar som troligtvis fanns i boendet från börja och vilka som ställts dit för att ge den där "HÄR vill jag bo" känslan.. Jag antar att jag har för mycket tid över;)






Bilder från: Alvhem mäkleri

Jenny

Kommentarer

  • Susanne [Snusans inredningsblogg] säger:

    Härliga bilder! Alltid kul med snygga mäklarbilder.



    Jag kan inte heller låta bli att fundera över de där frågorna. Vad hör dit, vad har lagts till, vilka är det som bor där... :)



    Samma med ostylade bilder... Vad skulle jag ha tagit bort inför en fotografering, hur skulle man kunna göra bilderna mer attraktiva...



    Ha en fortsatt trevlig helg!

    2011-11-27 | 13:34:52
    Bloggadress: http://inredningsbloggen.wordpress.com/
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    sv: Eller hur:) Skönt att det är fler som är som jag:) Hoppas du haft en bra helg. Kraam Jenny

    2011-11-27 | 13:57:39

Kommentera inlägget här: