jane the pain - inredning & sånt..

Hur kommer det sig...

Kategori: Hemma hos mig..

FILIP har själv bestämt att vi ska lägga golv idag kl 13.00.. Han har lovat att vi ska hålla ett visst tempo. Eftersom vi inte har så vansinnigt mycket tid på oss att lägga det. Han ska nämligen iväg och Elvis-showa i kväll. Igår när jag tjatade som värst om att vi skulle hålla ett "Jenny-tempo" på golvläggningen. Dvs man är sjuk effektiv och skippar allt annat onödigt runtomkring...och dricker ABSOLUT inget kaffe...Då röt han ifrån och sa åt mig att hålla tyst..
Hur kommer det sig nu att jag sitter här ensam kl 14.10 utan golvläggningspartner? Jag har gjort allt förarbete, men förste sågman saknas......jag är iofs inte förvånad. I dag SKA golvet läggas. SÅ ÄR DET BARA!!!!
Oh nu kom ha.. bäst att skynda sig...
Jenny

Kommentarer

  • Abbie säger:

    Tough gonna be! lycka till!

    2011-11-12 | 14:15:59
  • TE säger:

    LYCKA TILL,snyggt kommer det att bli.KRAMISAR

    2011-11-12 | 18:31:04
  • Annelie jonsson säger:

    Samma sak händer ofta här hemma, man får lära sig att göra jobbet själv helt enkelt ;)

    2011-11-15 | 10:36:46
    Bloggadress: http://babbelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: