jane the pain - inredning & sånt..

Hur tydlig kan jag vara??

Kategori: Köptips..

OK.. ni har sett bilderna förut.. Men om Filip ska fatta vart mina julklappar ska inhandlas så gäller det att vara SJUKT tydlig!
Jag vill ha dessa två posters i måttet 50x70 cm.. gärna större men det finns inte..Dom ska hänga i matrummet där dom syns och piffar upp bäst (bäst att säga det eftersom allt måste ha ett syfte och en klar plats innan köp, enligt Filip...) Man köper dom HÄR. Ja.. julklappsbudgeten övertrasseras lite men det är jag VÄRD, eftersom jag är såååå fantastisk nästan hela tiden.. eller... iaf ibland;)
Bild lånad från Dosfamily
Jenny

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Det kommer bli så j..la snyggt!!

    Hoppas du får som du vill men det brukar du ju få ;)

    Kram/ Josefina

    2011-11-23 | 15:39:13
    Bloggadress: http://josefinashem.blogg.se/
  • Jenny Dosfamily/Sammy Rose säger:

    hehe. Tack för länken och kul att du gillar våra grejer.



    Kam och god Jul

    /Jenny

    2011-11-23 | 18:02:42
    Bloggadress: http://sammyrose.se

Kommentera inlägget här: