jane the pain - inredning & sånt..

I'm back..

Kategori: Jag & familjen

Då var vi hemma igen.. Fy vad veckan har gått fort. Men så har det också varit fullspäckat. Nu är det bara att ta sig i kragen och se till så att alla beställningar kommer iväg. Det har beställts posters, tapeter och stora stoora bokstäver mm. Suuuper kul:)
Jag har fått hem lite nya julstjärnor, julgranar och granpynt. OCH nya snygga plexikrukor. Sjukt lyxiga och sjukt snygga. Jag ska fota loss..snart. Måste bara jobba ett dygn på mitt vanliga jobb först.
Om 9 dagar är det en alldeles speciell dag. Det är den bästa dagen på hela året.. för då fyller jag år. Tjohooo!!
PÅ DHL ligger det två st nya lådbackar från Barnvanligt.nu och väntar.. Dom ska förstås in på Hildas galna rum..
Nu ska jag läsa i fatt hos er..
Kram Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: