jane the pain - inredning & sånt..

Jag är kär..i GUD..

Kategori: Köptips..

Jess gör det igen...
Jag älskar hennes nya illustartion "God is a DJ".. så klart han är en DJ.
Ja, jag vet att det diskuteras om GUD är en man eller kvinna eller inget av det.....JAG tror/vet att han är en man. Det är den ENDA logiska förklaringen till att kvinnor föder barn.. Ja jag behöver kanske inte gå in på hur ologiskt/omänskligt det är att klämma ut en vattenmelon genom ett yttepytte litet hål...
Fast nu var det inte det jag skulle skriva om.. Jag skulle mest konstatera att jag tokdiggar Jess nya illustration. Jag bara väntar på att den ska dyka upp i shoppen.
Bild lånad från jess.
Tummen upp för GUD..;)
Jenny

Kommentarer

  • Lina M säger:

    Så fin! anar att hon är ett Faithless-fan =)

    2011-11-29 | 13:38:31

Kommentera inlägget här: