jane the pain - inredning & sånt..

Jobbar så det skriker om det..

Kategori: Jtp-Design

Jag har legat ganska lågt med min shop på sista tiden.. Känns det som iaf. Beställningarna rullar dock in och ibland är det svårt att hinna med. MEN ack vad kul det är. Sen att vårt hem förfaller pga tidsbrist... det är ju en helt annan sak. Idag har jag iaf jobbat undan en hel del med företaget. Varor ska skickas och räkningar ska betalas (det är det tråkigaste av allt;))
Jag har även hunnit smälla upp en del nya posters i shoppen.
Dagens favorit blir nog denna:
Kanske just för att jag började om med min diet i måndags.. Jag har njutit lite för mycket av livet på sista tiden. Så just nu ser hela jag ut som en jäst bulldeg. Men det ska det bli ändring på... IGEN...
Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: