jane the pain - inredning & sånt..

Monsteraktigt..

Kategori: Dumheter..

Vi har inte firat så där vansinnigt mkt Halloween i år. Det är synd för i vanliga fall brukar vi fixa en hel del, och åtminstone Felix brukar ha Halloweenfest. Men nu har det varit så mkt annat att fixa med så vi köra på superfest nästa år ist. Men jag ska bjuda på två små monsterbilder iaf. Vissa av er har redan sett dom Facebook.
Själv skrattar jag så jag dör åt dessa bilder.
Sen kan jag meddela att bloggandet kommer vara lita si och så denna vecka pga höstlovet. Men strax är det som vanligt igen. Då skyfflar jag på med bilder.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Te säger:

    Vi ses snart ,krama monstren från oss,Kul bild

    2011-11-02 | 08:23:13
  • pysseliten säger:

    Dottern Ebba

    baka med din fina Uggla idag :;)Hoppas ni hae ett bra lov själv ligger jag sjuk ;(

    2011-11-04 | 16:18:56
    Bloggadress: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: