jane the pain - inredning & sånt..

Galningarna hemma..

Kategori: Jag & familjen

JAG har världens underbaraste barn. Jag/vi har en fantastisk son som är sjukt smart (faktiskt), han är VANSINNIGT lik mig.  Felix har dessutom vansinnigt mycket hår, precis som jag och min mamma. Vilket är kul då hans pappa är råflint..
Sen har vi ytterligare ett litet barn i form av HILDA. Hon är mer vild än tam. Hon är en kopia av Filip på alla sätt och viss (förutom hennes intresse för att bygga och fixa). Hon föddes skallig. Då menar jag SKALLIG helt utan ett hårstrå. Detta har bekymrat mig en del, då det som tjej kan vara kul att ha lite hår (det är ju liksom hela grejen)....MEN det är ju inget som går att fixa;)
Jenny

Kommentarer

  • TE säger:

    Det är ju JAAAAG!!MORMOR lilla underbara HILDA.KRAM på er

    2011-11-13 | 20:18:12

Kommentera inlägget här: