jane the pain - inredning & sånt..

Äntligen Josefina..

Kategori: Inredning & inspiration

Kommer ni ihåg Josefinas bilder som jag visade här på bloggen för några månader sen? Ni vet Josefina med dom fantastiska Modesty Blaise tapeterna. Nu har hon äntligen (med lite påtryckningar från mig) startat en egen blogg. Den är fortfarande under uppbyggnad, jag är dock övertygad om att det kommer bli en helt fantastisk blogg. Kika in hos henne, där ligger fler bilder på hennes hem..och fler kommer vi att kräva, eller hur!
Hon har redan länkat till dom tre bästa bloggarna i världen..och det är ju viktigt;)
Ni hittar hennes blogg HÄR.
Jag älskar denna tapeten. Den är så sjukt snygg. Om jag hade en vägg där denna tapeten skulle passa hade jag inte tvekat en sekund på att smälla upp den. Den finns att köpa HÄR. Man kan dessutom måttbeställa den så man får den i det mått man önskar. Är det inte helt fantastiskt?!
NU bäddar jag ner mig i sängen för jag är sjuk..eller så är det kanelbullens dag som satt sina spår...
Kram jenny
Ps. Ni har väl koll på att Greys börjar i kväll. Då är det jag och Mc Dreamy som bänkar oss i soffan.. Eller ja.. jag låtsas det iaf;)

Kommentarer

  • Pethra säger:

    Hej! Jag fick den fina A-kudden i svartvitt igår från Jtp-design av min mamma och jag måste säga att jag älskar den. Så himla fin! :)

    2011-10-05 | 15:21:44
    Bloggadress: http://pethraetc.blogg.se/
  • Josefina säger:

    Tack snälla Jenny!

    Kram/ Josefina

    2011-10-05 | 15:42:35

Kommentera inlägget här: