jane the pain - inredning & sånt..

Bara en dag kvar:)

Kategori: Inredning & inspiration

Jag älskar dessa bilder.. Fönstren, dom vita väggarna, dom vita golven..I mina ögon kan det inte bli så mycket bättre. Älskar sättet att lagra tidningar.
Bilder från Bo bedre.
Nu ska jag iväg och jobba sista dagen innan höstlovet sen är jag ledig i över en vecka. Hur skönt ska det inte bli!! Hoppas jag kan hinna ordna upp en viss röra här under vecka. Eller ja.. innan vi åker söderut.
PÅ schemat strå det:
70 tals fest (det gäller att min klänning kommer idag annars sitter ja i skiten!)
Fixa Hildas rum
Handla hem golv och färg
städa städa och åter städa
Astrid Lindgrens värld
Halmstad besök
Helsingborgsbesök-85 års partaj för min farfar sam häng hos Gudmors-Josse
Hemresa
och sen vart det jobb igen..
Vad ska ni göra?
Kram Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: