jane the pain - inredning & sånt..

Betong på g..

Kategori: Inredning & inspiration

På ingång.. Det vankas lite betong här hemma.. Jag har lovat Filip över allt annat att detta "lilla" projekt kommer bli superbra. Det är bara en pytteliten vägg som ska tapetseras. Men det är ett lite halvbökigt projekt pga av allt som sk plockas ner. Sen är det alltid en chansning när man beställer tapeter på nätet. Man vet ju liksom inte hur dom är i verkligheten..
Detta är en Non woven tapet, och dom tapetsera jag allra helst med. Det är så smidigt att bara limma på väggen och sen trycka upp tapeten.
HOPPAS nu vara att den är och blir så snygg som  jag tänkt mig:)
När jag berättade om tapeten för Filip var han helt med på noterna. När jag visade honom bilden utbrast han dock:
- Menar du ALLVAR..
Så nu gäller det att den blir JÄKLIGT bra!
Bild lånad från: Whonzimmer
Jenny
Pssst. Ni är väl med och tävlar på Facebook..
Gå in och gilla Jtp-Design på Facebook. Dela med er av inlägget till era vänner. Ni kan vinna en plexibokstav i valfri färg i måttet 30-50 cm. Skriv vilken bokstav du vill vinna och vart du skulle hänga den. I högerspalten hittar ni en direktlänk till Jtp-design på FB.

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Hoppas hoppas tapeten är snygg i verkligheten!Den ser verkligen läcker ut i bild.Det är snyggt med betong.

    2011-10-10 | 08:17:03
    Bloggadress: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
  • Jenny (janethepain.se) säger:

    Sv: Ja du.. vi får verkligen hoppas att den är snygg på riktigt. För den åker upp oavsett. Jag älskar betong.

    2011-10-10 | 09:09:17
  • josefina säger:

    Jag vill också ha!!

    Behöver en vägg bara...

    2011-10-10 | 10:35:57
    Bloggadress: http://josefinashem.blogg.se/
  • Petran på designinsight säger:

    Men vad roligt att du också ska smälla upp ltie betong!! Min från photowall var hur lätt som helst att sätta upp. om man tittar nära så är den lite pixlig men den är ju så stor. Håller tummarna att du får med Filip på noterna ;) kram

    2011-10-10 | 12:12:38
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Sanna Stensson säger:

    Blev lite full i skratt när jag läste detta inlägg. Min man brukar nämligen aldrig påpeka att jag inte får ändra någonting här hemma utan jag har ganska så fria händer. Men när tapetprovet på just denna betongtapet kom hem så sa han för första gången att "den kommer inte in i vårt hus"!!

    Han gav dock tillslut med sig och nu pryder den en vägg i vårt sovrum. Han har dessutom kunnat erkänna att den blev bra och att det faktiskt blev mysigt när inne trots ett sådant material.

    Hoppas att ni oxå kommer att trivas med den!

    2011-10-10 | 20:00:18
  • Anonym säger:

    Sv. Josefina..jagförstår det.. den är sjukt snygg..

    Petra- JAg svarade inne hos digg.. det är som sagt ditt fel;)

    Sanna- JAg har också fria tyglar.. eller ja.. jag tar mig fria tyglar. Filip har liksom gett upp för längesen;) Vad skönt att höra att den blev så bra hos er. Då blir den säkert det här också.



    Kram på er.

    2011-10-11 | 08:18:24

Kommentera inlägget här: