jane the pain - inredning & sånt..

Den har kommit..

Kategori: Hemma hos mig..

Den är här..Jag kan ju säga att jag inte är helyt övertygad om att den kommer bli sååå snygg??????. Men nu är det bara att köra på. Jag får leva med det oavsett. Så fort Filip kommer hem ska jag sätta honom på slipning. Sen kommer förhoppningsvis elektrikern hit och kopplar ur viss el.. SEN är det min tur att slita;) Hoppas den är lätt tapetserad! Har ni tur får ni kanske se bilder på söndag (önsketänk iaf) eller måndag (kanske lite mer realistiskt..
Sjukt snabb leverans från wohnzimmer.se..
Jenny

Kommentarer

  • Emma säger:

    Så sjukt snygg:) Blir allt lite sugen te hallen, får fundera vidare! Ni brukar ju grejja snabbt så vi får säkert se bilder på söndag;) Ha en skön fredag, kramar emma

    2011-10-14 | 17:46:18
    Bloggadress: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här: