jane the pain - inredning & sånt..

He's my KING..

Kategori: Mina män

Coolaste bilden ever på min man..Alltså Filip som Elvis..
Man kommer kunna se honom uppträda under hela december (onsdag-lördag) på Örebros nya restaurang Södra vattentornet.
Det kommer bli hur bra som helst. Har ni inte bokat julbord (med show) än så bör ni göra det snarast..Även om ni bor på andra sidan jordklotet:)

Man kan liksom säga att jag är lite som Prescilla då..Jag har dock läst att hon bara åt ägg under sin graviditet för att hon var så rädd att bli tjock. DET GJORDE INTE JAG! Men ändå.. vi har/hade båda män som tjejerna blev tokiga i. Vem skulle inte vilja se Filip juckdansa på scen liksom;)
På riktigt så är han faktiskt riktigt duktig. Det kommer förstås erbjudas en hel show av diverse artister. JAG har absolut lagt mig i planeringen. Just därför vet jag hur bra det kommer bli:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: