jane the pain - inredning & sånt..

Hildas lilla plottriga..

Kategori: Hemma hos mig..

Inne hos Hilda känns det oerhört rörigt. Fast det är ändå en skön röra. Tjejer är inte som killar. Killar är enkla och oförsiktiga (iaf mina killar). Tjejer (iaf vi tjejer här hemma) har en tanke med allt. Hildas rum är fullt med viktiga tjejgrejer. Pennor, papper och andra pysselgrejer måste ju alltid vara tillgängligt.
En vacker dag...när jag har ofantligt mycket tid över ska det sys en del förvaringspåsar i olika glada tyger. Små förvaringskorgar till hyllan också kanske. Hilda ÄLSKAR sitt rum. Meeen än är vi inte helt nöjda..det är lite fix kvar. Lampor, stolar, tavlor mm som ska på plats.
Jenny

Kommentarer

  • TE säger:

    Jättefint ,och lilla söta Hilda saknar henne o Felix jättemycket Mormor(om det tvugnet ska vara två krukor,du behöver inte lilla Jenny.bara på den ena vill jag ha texten FLOWER Kram mamma.)

    2011-10-06 | 11:20:22
  • Sofia säger:

    Hej!

    Jag undrar vad du har för skiva/hylla till det lilla skrivbordet? Konsolerna känner jag ingen från ikea. Är ute efter att litet nätt "skrivbord" till lillkillens rum:) Tacksam för svar.



    Mvh Sofia

    2011-12-29 | 00:49:24

Kommentera inlägget här: